Friday, July 1, 2011

kenangan kem kebangsaan yang terbaekkk..!

selama 6 ari dr 25-30 Jun 2011 saya g kem mmbawa makne... di situ byk pengalaman bru yg saya dpt.. kt situ jgak byk suka duka yg saya alami brsama kawan kawan saya... kt situ byk bende yg saya belajar..kt sana kene msk hutan.. bley dkatakn jakon la kt situ... hahhaha .. kt sana dpt kwn byk ... jumpe dgn zon timur.. ni yg list kn skola kt zon timur "skola berserah, skola teknik bachok, skola mrsm kuatan, skola sultan ismail, skola tengku afzan.. yg laen tu dh lupe la... sorry auw..

korang yg kt johor ta thu bahase dax timur.. dan sebaliknya.. dax timur ta thu bahase selatan... dyeowg sume pelik bahase itew.. tp kitew sume yg dtg dr johor agi pelik dgr bhase dyeowg... hhahaha.. ni la dh lme ta update nk tulis byk je thu...  dh la kowg bley tgk pic kt bawah ni...
|


kami zo selatan (SMKGP)

d pekan pahang.. zon selatan..

aqidah, aisyah, pti nazri dan saya

aisyah, saya, JI zamri dan aqidah
maen suap-suap plak kowg

hehehhe ♥ staff firdaus

hurmm.. =)) staff safarin

sume ngah posing kt depan kamera

with leading kimi

pti nazri

kami perempuan zon selatan.. =)) terbaekkk

ni group echo (zon selatan) sbox je laki tu.. ^_<

kami group echo zon selatan trbaekkk!!♥♥

sebelom nk end.. kowg nk thu ta npe saya tuka lgu kt blog ni... bb saya rse rndu brsame dyeowg ketika berlangsung nye kem tango tu... ♥♥♥ bye sume... korang sume dkat di ati saya.. muahhhh assalamuailakum.. =)

No comments:

Post a Comment